søndag den 19. april 2015

Grebet af foråret

Foråret er rigtig kommet over os, jeg har allerede glemt hvor koldt og blæsende det var i løbet af ugen. - Jeg føler endelig jeg er kommet ud af mit vinterhi...

I år har mine påskeklokker blomstret flottere end nogen sinde før. Bla. den dobbelte, som ikke har blomstret siden jeg købte den i feb.2011
 - Min søster har intet begreb om blomster og planter og da hun så den lyserøde Påskeklokke sagde hun " Den der hedder den noget med påske??" Hun syntes simpelhed at den mindede hende om påskeliljer;-)



Rigtig god søndag til jer, ude i det dejlige solskin.

Gro

10 kommentarer:

  1. Hej Gro.Dejligt at du er kommet ud af dit vinterhi.
    Og dejlige påskeklokker du viser.................det er bare sådan nogle dejlige planter.
    Rigtig god solskins søndag til dig knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Jette 1000 tak :-)
      Nyd den skønne dag i dag :-)
      K.Gro

      Slet
  2. Kære Gro, ja er det ikke utroligt som vi hurtigt glemmer de kolde dage :-) Heldigvis for det, for ellers turde vi vel ikke vove os ud igen. Alt godt kommer til den tålmodige - også blomster i påskeklokkerne;)) Hvor sjovt at din søster synes at det ligner påskeliljer, den kobling har jeg aldrig selv set, men på en måde forstår jeg hende godt.
    Knus og god søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Lisbeth
      Ja det er utroligt hvordan man glemmer, lidt lige som fødsler;-) - Jeg må også sige, at jeg nærmest måbede af hendes kommentar, fordi det var så tæt på.
      Nyd denne skønne dag :-) K.Gro

      Slet
  3. Ja, så er det slut med at ligge der og vintersnue.... Denne week-end har været helt fantastisk. Det er ikke kun planterne der er smukke, jeg tror også vi andre får et lille skub i den rigtige retning. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror du har helt ret!! :-)
      Knus Gro

      Slet
  4. Hvor dejligt at høre fra dig igen :) Ja, nu er foråret stærkt over os og alt bliver frodigt - hvor er dine påskeklokker dog fine.

    SvarSlet
  5. Hej. Ja, vejret har været helt fantastisk de sidste dage. Vi har også nydt det og været meget udenfor i haven. Det er lidt svært at komme ind igen:)

    SvarSlet
  6. Hej Igen.Ville bare lige spørge om vi ses til plantermarked i Lyngby på søndag?
    Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh g.. er det allerede på søndag. Ja det bliver jeg simpelhen nød til! Jeg har nogle roser, som jeg ikke skal have længere.
      K.Gro

      Slet